3 april 2008

    Inlägget skrivet: 2008-04-03 kl: 15:23:01
Det är fint väder idag också och det är skönt!
Idag började jag inte förrän tjugo i ett. Men mamma väckte mig redan vid halv tio och frågade om jag var sugen på en fika i stan. Och visst, så jag steg upp, gjorde mig iordning och sen stack jag och mamma till stan en runda och tog en fika på Espresso House! Det blev en god macka och deras goda iste för min del, gott :)
Sen stack jag till skolan och hade nationella i tyska, vet inte alls hur det gick. Jag blir glad om det blir godkänt iallafall. Sen hade vi bara historia och sen slutade vi. Ganska soft dag.
Nu ska jag snart äta lite och sen ska jag iväg och jobba på tennisen och sen ska jag träna med Maria.
Uppdatera kanske mer senare. Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback