25 april 2008

    Inlägget skrivet: 2008-04-25 kl: 11:55:24
Kom hem från J för en stund sen. Har sovit där i natt och det var hur mysigt som helst :)
Nu ska jag snart bege mig härifrån och dra till gymmet och träna. Får träna själv idag för ingen annan som kan..
Sen hade jag och en söt person planer att köra iväg och äta glass eller. Men det ser ju inte ut att bli så bra väder idag, sjukt tråkigt. Jag vill ha soool!
Menmen, får väl se hur det blir med den saken. Senare blir det iallafall jobb och ikväll har jag inte större planer!
Ska upp tidigt både imorgon och på söndag, så det blir nog en ganska lugn helg.
Måste fixa alla kläder och annat till uppvisningen i helgen också, hade nästan glömt det redan.
Men nu är det först träning som gäller. Laaater!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback