18 april 2008

    Inlägget skrivet: 2008-04-18 kl: 17:24:18

Fredag idag och det är skööönt!
Vi slutade redan vid kvart över ett idag, så då gick jag till biblioteket med Monique och lånade en bok till svenskan.
Sedan gick jag en runda i stan och jag inhandlade ett svart linne och en t-shirt på rea :)
Kom hem och hade planer på att plugga, men som vanligt så har jag inte ens tagit fram böckerna idag :/ Sen blev det iallafall en runda till stan igen med mamma för att fixa lite saker. Och nu har jag placerat mig här och tänkte ändra min blogg lite, men jag har varken tålamod eller kunskap till det. Så jag får nöja mig med en ganska enkel design, men det får duga ändå :)
Snart ska jag börja med maten så att den är klar när mamma kommer hem. Och sen vid sju ska jag möta Maria och Robin vid församlingshemmet och kolla på dansshowen där med dom och Johan :)
Sen hem snabbt efter det och göra mig klar, för sen vid tio slutar Maria och då ska vi till Annicka i Vellinge och festa lite. Det blir säkert en trevlig kväll!
Vi ska dock inte stanna för länge, för både jag och Maria ska jobba imorgon.
Nu måste jag ta tag i maten och fixa salladen och så.
Jag önskar alla en trevlig fredag! :) Ciao!

Dagens låt: Israel Kamakawiwo'ole - Somewhere Over The Rainbow


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Har du haft en bra dag? :)

2008-04-18 @ 17:43:32
URL: http://assmine.blogg.se/
Postat av: Cassandra

javisst, det har jag :) du med?

2008-04-18 @ 18:22:16
URL: http://cassandralundvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback