15 april 2008

    Inlägget skrivet: 2008-04-15 kl: 19:09:32
Idag har dagen varit väldigt dryg. Hade "sovmorgon" till tjugo i ett, men jag steg upp redan vid kvart över. Jag kände mig ganska pigg då och det var skönt att komma upp i tid fast vi hade sovmorgon. Sen chillade jag större delen av förmiddagen och självklart fick jag stressa som tusan innan jag väl skulle bege mig till skolan. Men jag cyklade iallafall till skolan på FYRA minuter idag, haha.. Det är rekord! Men det var härligt väder och det var skönt!
Kom iallafall till skolan och då hade vi vara historia i ca en halvtimme och sen hade vi låång håltimme tills tre, då tyskan började. Så idag har jag egentligen bara haft två lektioner men ändå slutade jag inte förrän fyra. Onödigt schema.
Sen blev det middag, grillat idag och det var hur gott som helst! Jag älskar verkligen grillat på sommaren :)
Och nu precis har jag varit ute och övninngskört en runda, år och dar sen sist. Och mamma&pappa tjatar på mig dagligen att jag måste ta tag i körkortet om jag ska få det i tid. Så idag lyckades mamma övertala mig (det händer inte ofta), så det blev en runda ut på landsvägarna och det gick strålande bra. Jag blev nästan lite förvånad över mig själv eftersom det var flera månader sen jag körde sist, haha.
Nu ska jag ta och ringa en söt vän och sen kanske umgås med honom, det blir kanske en promenad för vår del.

Bloggdesignen får fixas en annan dag, orkar inte just idag. Nu ska jag inte sitta här längre, jag vill ut i det fina kvällsvädret. Sen blir det förmodligen lite tv och så bara :) Take Care!

image120

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback