14 april 2008

    Inlägget skrivet: 2008-04-14 kl: 18:34:18
Idag är det måndag och på schemat idag fanns både nationella prov i tyska och ett hemskt matteprov. Jag kan inte känna mig lugn förrän jag vet att jag har fått godkänt på provet, och jag är inte helt säker på det. Det har varit en lång och jobbig dag. Stack till skolan kl åtta imorse och jag var inte hemma förrän halv fem!! :O Det är helt sjukt, men provet tog sin lilla tid och jag lämnade in det en minut innan utsatt tid. Haha, snacka om att vara seg på att räkna. Så dagen har varit sjukt dryg och jag vill egentligen bara gå och lägga mig. Men istället måste jag plugga och sen blir det (dans)träning. Jag har varken lust att plugga eller träna idag, hade gärna gått en lång promenad istället och rensa lite tankar som har tyngt ner mina axlar ett tag. Men det får bli en annan dag eller efter träningen ikväll.
Nu måste jag iallafall plugga, sen blir det träning! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback